Miss mokré tričko Vrakuňa

11.05.2010 14:28

Krátky letný fejetón:

Dnes bol ten správny deň pre Miss mokré tričko Vrakuňa. Už od rána bolo teplo a doobeda výnimočne dusno. Poobede sa začali blížiť tmavé mraky vystreľujúce až do stratosféry. Bolo jasné, že búrka príde práve v správnom okamihu. Keď dusno prerušili poryvy silnejúceho vetra, otvoril som si pivo a usalašil som sa na balkóne. Ani som sa nestihol napiť a začali prvé zvukové prejavy búrky. Cuckám pivo, nechávam sa ofukovať chladivým vzduchom a pozorne sledujem dianie na ulici. A už začínajú padať prvé kvapky – Miss mokré tričko sa začína. Vrakunčanky vracajúce sa zo zamestnania zrýchľujú krok, ale aj počas krátkej cesty zo zastávky alebo z parkoviska schytávajú dostatočnú dávku vody. Jemné blúzky a tenké tričká spriesvitneli a lepia sa na ženské telá. Všetko to s nadšením sledujem: Naša suseda aj po dvoch deťoch vyzerá veľmi k svetu! Nehovoriac o mladučkých dievčatách, ktoré, zdá sa, Miss mokré tričko veľmi teší. Udeľujem body a snažím sa byť pritom objektívny. Niektoré odvážne amazónky defilujú aj bez podprsenky pod tričkami, tie dostávajú automaticky maximum bodov! Prísun vody je dostatočný a tak ženy skrývajú len máločo z toho, čo by malo zostať skryté. Vrakuňa sa drží dobre, padajú samé vysoké známky! Aj táto vyzerá celkom dobre - škoda, že všetky ženy, ktoré sú trochu k svetu, majú už dieťa alebo niekoľko. Ale tieto deti sú mi nejaké povedomé - jaj, veď sú moje a ich mamina je moja právoplatná manželka. Dostala však celkom slušné body, nemáme sa za čo hanbiť. Moje radostné poobedie sa však, ako vidno, pomaly končí. Bežím ešte rýchlo poumývať riady, aby som nemal prúser, keď čochvíľa prídu domov.

© 2010, Marián Šumšala 

 

Späť